Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

ΗΛΙΑΣ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ - ΣΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ



Μουσική: Πολυκανδριώτης Θανάσης

Στίχοι: Γιαννοπούλου Ιφιγένεια

Περνάει, λένε, ο καιρός
και τις πληγές γιατρεύει,
μα ο δικός σου ο καημός
ακόμα με παιδεύει,
αβάσταχτος ο χωρισμός
με σβήνει και με καίει.

Στου φεγγαριού την αγκαλιά
απόψε θα κοιμάσαι,
με κάποιου άλλου τα φιλιά
ευτυχισμένη θα 'σαι,
ποιος ξέρει πάλι αν γελάς
ή μέσα σου λυπάσαι,
κι όταν τον άλλο θα φιλάς
εμένα θα θυμάσαι.

Πώς να ξεχάσω τις στιγμές
που ήσουνα μαζί μου,
του έρωτά σου οι σκιές
φωλιάζουν στην ψυχή μου,
το ξέρω, εσύ μονάχα φταις
που χάλασε η ζωή μου.

Στου φεγγαριού την αγκαλιά
απόψε θα κοιμάσαι,
με κάποιου άλλου τα φιλιά
ευτυχισμένη θα 'σαι,
ποιος ξέρει πάλι αν γελάς
ή μέσα σου λυπάσαι,
κι όταν τον άλλο θα φιλάς
εμένα θα θυμάσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου