Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Αρπαχτές από το ΠΛΑΙΣΙΟ

Στις 8/9/2010 αγόρασα ένα media player FANTEC από το ΠΛΑΙΣΙΟ.
Έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τη χρήση του μέχρι που στην προσπάθειά μου για αναβάθμιση του firmware, το μηχάνημα "πάγωσε".
Το πήγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ για επισκευή στις 31/12/2010 όπου μου είπαν πως δεν τα επισκευάζουν και μπορούν να μου δώσουν πιστωτικό. Σκεπτόμενος (λάθος) πως θα αγόραζα κατ' ευθεία ένα καινούργιο δέχτηκα.
Δυστυχώς δεν υπήρχαν νέα μηχανήματα και όπως μου είπαν δεν ξέραν πότε θα φέρουν.
Περιμένοντας πότε θα φέρουν νέα μηχανήματα είδα στο site τους πως υπάρχουν κάποια με τα χαρακτηριστικά που ήθελα αλλά σε επιλεγμένα καταστήματα ένα εκ των οποίων της Μεταμόρφωσης.
Πήγα λοιπόν στις 29/1/2011 στο κατάστημα και αφού ένας υπάλληλος (που βαριόταν να εξυπηρετήσει) μου είπε πως έχει πουληθεί, στην επιμονή μου και απευθυνόμενος στον προϊστάμενό του, αυτός μου είπε πως υπάρχει και μου το έδωσε, λέγοντάς μου πως είναι εκθεσιακό και δεν έχει τηλεκοντρόλ. Για το λόγο αυτό είχε και λίγο χαμηλότερη τιμή. Θεωρώντας πως το μόνο εύκολο θα ήταν να βρώ ένα τηλεκοντρόλ ανταλλακτικό, το πήρα.
Έψαξα στο δίκτυο και δεν βρήκα αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και έστειλα email στην FANTEC για να μου υποδείξει που θα μπορούσα να προμηθευτώ ένα κοντρόλ.
Μου απάντησαν πως πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα που το αγόρασα για να προμηθευτώ ένα καινούργιο.
Το Σάββατο 12/2/2011 πήγα στο service της Μεταμόρφωσης για να δω πως μπορώ να πάρω ένα κοντρόλ όπως μου υπέδειξε η FANTEC.
Και ξεκίνησε το γλέντι. Τη μία μου λένε πως κακώς το αγόρασα. Μετά πως μπορεί να μου δώσει πιστωτικό και πάλι.
Τους λέω πως το μηχάνημα το πήρα για να κάνω κάποια συγκεκριμένη δουλειά που δεν μπορώ να την κάνω αλλιώς και πως είναι υποχρεωμένοι να έχουν στοκ ανταλλακτικών και μηχανημάτων. Με στέλνουν στον πωλητή να παραγγείλω κοντρόλ. Ο πωλητής με στέλνει πίσω στο service για να μου πουν την αντιπροσωπεία. Και ενώ ο υπάλληλος έψαχνε απεγνωσμένα να βρει αντιπροσωπεία που δεν υπάρχει και λέγοντάς τους πως φέραν μερικά μηχανήματα μόνο για αρπαχτή, χωρίς ανταλλακτικά χωρίς στοκ χωρίς εξυπηρέτηση του πελάτη τελικά μου υποσχέθηκαν πως τη Δευτέρα 14/2/2010 θα μιλούσαν με τον "product manager" για να δουν τι θα γίνει. Μη σταματώντας να κάνουν πνεύμα πως διαλέγω τον αργό δρόμο την αναμονής για λύση από το γρήγορο του πιστωτικού. Ούτε καν της επιστροφής χρημάτων όπως οφείλουν. Φαίνεται πως τους περνούν και από σχολή σοφιστείας.
Δυστυχώς η νοοτροπία των περισσότερων θα έλεγα είναι πως παίρνεις κάτι έτσι μόνο και μόνο για να παίξεις. Κι όταν το βαρεθείς ή σου χαλάσει αλλάζεις παιχνίδι. Είναι δύσκολο να καταλάβουν πως ένα μηχάνημα το αγοράζεις και επενδύεις σ’ αυτό χρήμα και χρόνο για οικειοποιηθείς τη λειτουργία του και δεν το αλλάζεις αν σου κάνει εύκολα.
Τουλάχιστον το αφεντικό τους που τον υποστηρίζαμε από τα φοιτητικά μας χρόνια με τα χαρτόνια και τους ραπιντογράφους που αγοράζαμε απ’ το υστέρημά μας θα έπρεπε να τους το διδάξει.

ksipnistere.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. Θα έτυχε φίλε μου, γιατι εγω που ειμαι 35 χρονια πελάτης εχω πάντα πολυ καλή αντιμετώπιση, τι να πώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή