Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Άκης: «Εχω χρέη...Τράπεζες...Πιέσεις μεγαλώνουν... Με απειλούν πλέον...»

Την αγωνία του να βρει επειγόντως χρήματα καταγράφει, με δραματικό τρόπο, ο ίδιος ο Ακης Τσοχατζόπουλος στα ημερολόγια που κατασχέθηκαν από τη Δικαιοσύνη και δημοσιεύονται σήμερα σε εφημερίδες και το διαδίκτυο.

Την ίδια ώρα, έκδηλη είναι η αγωνία του πρώην υπουργού ότι τον υπονομεύουν, τον καταζητούν και δείχνει να φοβάται ότι θα του ασκηθεί δίωξη από εισαγγελείς που «εγώ δεν τους ελέγχω», όπως αναφέρει.

Σε ένα από τα σχεδιαγράμματά του απευθύνεται για πολλοστή φορά στον «Γιάννη», με τραγικό τρόπο:

«Τα τελευταία τρία χρόνια 2009, 2010, 2011 με ζημιώνεις σχεδιασμένα. Καλύπτω τα υποσχόμενα, που ποτέ δεν ήρθαν. Με το απόθεμα και με χρέη !» γράφει. Στο ίδιο σημείωμα αναγράφεται κάπου η λέξη «Βοσκός» την οποία συναντάμε συχνά και είναι η συνθηματική ονομασία την οποία ερευνούν οι Αρχές και συνεχίζει : «σταδιακή υπονόμευση...από 2009, 2010+2011... Εχω χρέη...Τράπεζες...Πιέσεις μεγαλώνουν (2-3). Οι ΜΕΓΑΛΟΙ θέλουν τα λεφτά τους πίσω!...Με δάνεισαν 900 000-200 000 -400 000. Η άρνηση αποδέσμευσης και εκκαθάρισης της παλιάς μας συνεργασίας!! '97 -'98 -'99 -2000 -2004. Με απειλούν πλέον. Εάν δεν μου δώσεις και σήμερα λεπτά ! Είμαι υποχρεωμένος να παραπέμψω 2-3 τους πιο πιεστικούς από σένα !»

Σε άλλο σημείο αναφέρει: «ΠΑΣΟΚ υπονόμευση διαρκής 2004+2007. Επίθεση διαρκείας. Κλίμα ...στη Θεσσαλονίκη από ΚΑΣΤ και -στο όνομα του ΓΙΩΡΓΗΣ 2008-2009 -με έκοψαν στις εκλογές ΜΕΑΤ. Μετά τις εκλογές υπονόμευση με Τύπο και ΜΜΕ».

Και συνεχίζει την επίμονη αναφορά του στα χρήματα που διεκδικεί: «Αυτή η μη επιστροφή από το 2010 των 900 000 ευρώ ήταν η μεγαλύτερη ΖΗΜΙΑ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΤΕΛΕΙΩΣ ΖΗΜΙΟΓΟΝΑ ΧΡΟΝΙΑ. Αναγκάστηκα για κάθε μέρα να καλύπτω τα υποσχόμενα, που δεν έρχονταν τελικά ποτέ, από το απόθεμά μου και με χρέη. Τραγική συνέπεια. Σε...μήνες το απόθεμα μηδενίστηκε, ενώ τα χρέη μεγάλωναν».

Και συνεχίζει: «Επιπλέον, μου έχει στερήσει τους τελευταίους μήνες τα λεφτά, που ενώ δημόσια μου έδινε υποσχέσεις και ελπίδες, στην πιο κρίσιμη στιγμή της σύγκρουσης με τους διώκτες μου αυτούς, άθλιους παλιανθρώπους, που επιχειρούν με ψεύδη αλλά και παρανομίες, όπως με βεβαίωσε με μια πολύ σημαντική απόφαση της Ανώτατης Δικαιοσύνης το Δικ. Συμβ....που έβαλαν τη Βουλή -τη χειραγώγησαν να ασκήσει παράνομα δίωξη εναντίον μου.

Και δεύτερο μου ζήτησαν από τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθήνας, ξεδιάντροπα, ανήθικα και άτιμα για Ξέπλυμα, στα τέλη Αυγούστου, που ανέθεσαν ο ανακριτής τον Σεπτέμβριο εμμέσως τ'αρνήθηκε και τώρα ΞΑΝΑ ένα συμβούλιο των πλημμελειοδικών τώρα, θα κληθεί αυτές τις μέρες να άρει τη διαφωνία μεταξύ αυτού και του εισαγγελέα».


Και καταλήγει με απειλές και προειδοποιήσεις εναντίον του συνομιλητή του στο ημερολόγιο: «Αν δεν με στηρίξεις τώρα, με την άμεση έναρξη αποστολών επιστροφής σε μένα -επιτέλους- που ήταν προτεραιότητά μας εδώ και μήνες -μετά από μήνες υποσχέσεων χωρίς αντίκρυσμα -θα δείξεις αν είσαι μαζί μου όπως παλιά -στα 15 χρόνια κυβερνητικής συνεργασίας.

Η προβληματίζεσαι και σκέφτεσαι άλλες επιλογές σου όπως πριν, πάλι με μεταθέσεις, κοροιδίες ή και αρνήσεις αυτή τη φορά; Εδώ που φτάσαμε σε βεβαιώ ότι κάθε επιλογή σου θα έχει τις αντίστοιχες ή ανάλογες συνέπειες. Επιπλέον είμαι βέβαιος ότι αυτή τη στιγμή, που από μέρα σε μέρα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες ανακρίσεων και δικαιοσύνης για όλους μας...»


iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου