Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Άκου ρε ξεφτίλα πολιτικέ ποια είναι η διαφορά μας...

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ είμαι 27 κι έχω μοιράσει στη ζωή μου περισσότερα από 150 βιογραφικά! (Αν νομίζεις ότι λέω ψέματα ή λαικίζω θα σου πω μία μία τις εταιρείες που έστειλα. Θα μου δείξεις κι εσύ όμως ένα ένα τα ένσημά σου...) Εσύ αντίθετα, είσαι 57 ή 67 ή 87 και δεν ξέρεις τι θα πει "στέλνω βιογραφικό για δουλειά"...

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ παλεύω να ζήσω με 600 και 700 ευρώ το μήνα, ενώ εσύ (μαζί με τα κομματόσκυλα που έχεις να σε υπηρετούν) κάπου τόσα ξοδεύεις τη μέρα...

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ, αν και ζορίζομαι, θα κεράσω ένα καφεδάκι τους φίλους μου. Εσύ γραβατωμένε λιμοκοντόρε έχεις μάθει μόνο να σε κερνάνε! Παντού να σε κερνάνε!

Η διαφορά μας ρε σαλιάρη είναι ότι εγώ κοιτάζω γύρω μου και βλέπω ανθρώπους. Εσύ βλέπεις ψήφους!

Εγώ έχω φίλους! Ξέρω ποιους και πόσους! Εσύ δεν είσαι σίγουρος. Μπορεί και κανέναν! Αλλά δεν πειράζει που δεν έχεις φίλους. Έχεις δημόσιες σχέσεις, έχεις Mercedes, έχεις και βουλευτική έδρα!

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ για να βγάλω 10 ευρώ πρέπει να ιδρώσω, ενώ εσύ βγάζεις 10.000 ευρώ το μήνα λέγοντας ένα σωρό ψέματα στα κανάλια και κάνοντας τη Φιλιππινέζα του κόμματος σου.

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ είχα 7 χρόνια την ελληνική σημαία πάνω από το κρεβάτι μου, ενώ εσύ την έχεις γραμμένη μια ζωή εκεί που δεν πιάνει μελάνι...

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ πήρα ένα βιογραφικό στο χέρι και άρχισα να μπαίνω σε εταιρείες μήπως και βρεθεί καμια δουλίτσα. Εσύ δεν το έχεις κάνει ποτέ, ούτε τα παιδιά σου το έχουν κάνει και ούτε πρόκειται! Νομίζεις πως αυτό συμβαίνει μόνο στις ταινίες...

Η διαφορά μας είναι πως εγώ στη δουλειά μου κρίνομαι κάθε μέρα. Αν δεν είμαι καλός θα απολυθώ. Εσύ δεν κρίνεσαι ποτέ! Κάθε 4 χρόνια γίνεται μια φαρσοκωμωδία που ονομάζεται "εκλογές". Εκεί όποιος έχει τις άκρες και το χρήμα για να προβληθεί στα κανάλια βγαίνει...

Η διαφορά μας καλομαθημένε μπαγλαμά είναι ότι εγώ για να βγω σύνταξη (αν ποτέ βγω) θα δουλέψω τουλάχιστον 35 χρόνια. Και θα πάρω 1.000 ευρώ. Εσύ επειδή είσαι παιδί ανώτερου Θεού βγαίνεις σύνταξη αν εκλεγείς δύο φορές! Και δεν ξέρεις ούτε εσύ τι θα πάρεις...

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ διάβασα, πέρασα στο Πανεπιστήμιο κι έκανα μεταπτυχιακό. Όλα με την αξία μου. Εσύ, κατά κανόνα, πήγες σε ιδιωτικό σχολείο και μετά φυτευτός σε ξένο Πανεπιστήμιο. Με τον παρά σου!

Εγώ αν δω μια γιαγιά να πεινάει θα τη λυπηθώ και θα τη βοηθήσω. Εσύ καθημερινά αποδεικνύεις ότι καρφί δε σου καίγεται!

Η διαφορά μας προδότη πολιτικέ είναι ότι εγώ τελευταία ψάχνω να σε βρω για να σε γιαουρτώσω. Εσύ ρωτάς πού θα είμαι για να με αποφύγεις!

Τελικά εγώ κι εσύ έχουμε μόνο διαφορές. Διαφορετικές αγωνίες, διαφορετικά βάσανα, διαφορετικά όνειρα... Τι κοινό έχω εγώ με σένα ρε φλούφλη; Πώς μπορείς εσύ να με εκπροσωπείς; Πώς;

Η μεγαλύτερη διαφορά μας όμως ξέρεις ποια είναι; Εγώ έχω πάνω απ'όλα μια αξιοπρέπεια! Εσύ νομίζεις ότι τα κωλολεφτά θα τα πάρεις μαζί σου!

Τα σάβανα ρε καριόλη δεν έχουν τσέπες!!!

vouliazoume.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου