Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Αντώνης & Γιάννης Βαρδής - Οικογενειακή υπόθεση



Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Στίχοι: Μάνος Τσιλιμίδης


Ποτέ μου δεν κατάλαβα πώς πέρασε ο καιρός,
μια ζωή κουβάλαγα βαρύ σταυρό δικό μου.
Κι αν θέλεις να μιλήσουμε, πάρε στο κινητό,
θα το 'χω αφήσει ανοιχτό μες στ' αυτοκίνητό μου.

Διπλανό μου οικόπεδο, έρημο κι αδειανό,
στο παλιό στρατόπεδο μόνος μου τριγυρνώ.
Γουστάρω που τα είπαμε, μα πώς να πούμε κι άλλα
απ' το καρτοτηλέφωνο που σου τηλεφωνώ;

Κάπου-κάπου να μου γράφεις και μια κάρτα,
το παρόν ποτέ δεν είναι αρκετό.
Πριν τελειώσουμε, τελειώνει η τηλεκάρτα,
δεν προφταίνω να σου πω πως σ' αγαπώ.

Ποτέ μας δεν φερθήκαμε σαν φίλοι εμείς οι δυο,
δεν αναφερθήκαμε ποτέ στα περασμένα.
Κι εκείνη που αγαπήσαμε τη συναντάω εδώ,
σε μια φωτογραφία μας με αγκαλιά εσένα.

Μη μου στέλνεις πράγματα ούτε κι επιταγές,
από νωρίς χαράματα πέφτουν οι διαταγές.
Μα εσύ ποτέ δεν σήκωνες ούτε το σταθερό σου
και να μιλάω μ' άφηνες με τηλεφωνητές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου