Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Κώστας Χαριτοδιπλωμένος - Άγγελέ μου, τύραννέ μου



Μουσική: Κώστας Χαριτοδιπλωμένος
Στίχοι: Γιώργος Μίτσιγκας


Στον έρωτα πληρώσαμε
το πάθος μας ενώσαμε
τον εαυτό μας δώσαμε
και δυο κορμιά λυτρώσαμε
Στον έρωτα πληρώσαμε
ποτέ δε μετανιώσαμε
θεοί κι οι δυο μας νιώσαμε
αλλά δεν ξεχρεώσαμε

Άγγελέ μου, τύραννέ μου σ' αγαπάω
κάθε νύχτα, κάθε ώρα πιο πολύ
Άγγελέ μου, τύραννέ μου σε κοιτάω
και στα μάτια σου διαβάζω τη ζωή

Τη νύχτα που σε γνώρισα
το πάθος μου συγχώρεσα
τη μοναξιά τιμώρησα
και μια καρδιά σου δώρισα
Τη νύχτα που σε γνώρισα
και ρούχο μου σε φόρεσα
από το χτες μου χώρισα
στο αύριο προχώρησα

Άγγελέ μου, τύραννέ μου σ' αγαπάω
κάθε νύχτα, κάθε ώρα πιο πολύ
Άγγελέ μου, τυραννέ μου σε κοιτάω
και στα μάτια σου διαβάζω τη ζωή
Άγγελέ μου, τυραννέ μου σε κοιτάω
και στα μάτια σου διαβάζω τη ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου