Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Δήμος Αναστασιάδης - Τάσεις καταστροφής



Μουσική: Δήμος Αναστασιάδης
Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου


Λείπει η ζωή, αν δεν είσαι εδώ
Χάνεσαι κ εσύ και το μυαλό
Φτάνω ως τα άκρα, φτάνω ως το τέρμα
Βλέπω το βυθό για ουρανό
Θέλεις να ξεφύγεις
Θέλεις πια να φύγεις
Όμως δε μου λες ότι τέλειωσε εδώ

Και εγώ σ' ένα ψέμα καταστρέφω ότι ζω...

Κόβω τη νύχτα στα δύο για να σε βρω
Σπάω τα ρολόγια μη δείχνουν χρόνο νεκρό
Όπου κι αν είσαι θα έρθεις, δε θα χαθείς
Λείπεις κι εγώ έχω τάσεις καταστροφής

Λείπεις μα μπορείς, να 'σαι πάντα εδώ
Δρόμος που δεν έχει γυρισμό
Ζω στο παρελθόν σου, στο λαβύρινθο σου
Πρέπει μια έξοδο να βρω
Θέλεις να ξεφύγεις
Θέλεις πια να φύγεις
Όμως δε μου λες ότι τέλειωσε εδώ

Και εγώ σ' ένα ψέμα καταστρέφω ότι ζω...

Κόβω τη νύχτα στα δύο για να σε βρω
Σπάω τα ρολόγια μη δείχνουν χρόνο νεκρό
Όπου κι αν είσαι θα έρθεις, δε θα χαθείς
Λείπεις κι εγώ έχω τάσεις καταστροφής

Και εγώ σ' ένα ψέμα καταστρέφω ότι ζω

Κόβω τη νύχτα στα δύο για να σε βρω
Σπάω τα ρολόγια μη δείχνουν χρόνο νεκρό
Όπου κι αν είσαι θα έρθεις, δε θα χαθείς
Λείπεις κι εγώ έχω τάσεις καταστροφής

Κόβω τη νύχτα στα δύο για να σε βρω
Σπάω τα ρολόγια μη δείχνουν χρόνο νεκρό
Όπου κι αν είσαι θα έρθεις, δε θα χαθείς
Λείπεις κι εγώ έχω τάσεις καταστροφής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου