Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

ΜΕΛΑΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ - ΑΔΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΡΔΙΑ


Μουσική: Παναγιώτης Μπρακούλιας
Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης

Δεν είμαι μόνος
έχω αναμνήσεις
μία ελπίδα να γυρίσεις και να μ' αναστήσεις
όρθιο με κρατά

Δεν είμαι μόνος
κι ας με χτυπάει ο πόνος
φοβάμαι να σε χάσω και λέω πως υπάρχω
στην άδεια μου καρδιά

Αδεια μου καρδιά
πως χτυπάς δεν ξέρω
τώρα που υποφέρω κλαίω καταρρέω
μες στην μοναξιά

Αδεια μου καρδιά
ψέμματα σου λέω
έφυγε για πάντα έχασα τα πάντα
δεν υπάρχω πια

Δεν είμαι μόνος
έχω τα σημάδια
τα θλιμμένα βράδυα που με χαρακώνουν
μέσα μου βαθιά

Δεν είμαι μόνος
κι ας μοιάζω άδειος δρόμος
μου έγινες συνήθεια και κρύβω την αλήθεια
στην άδεια μου καρδιά

Αδεια μου καρδιά
πως χτυπάς δεν ξέρω
τώρα που υποφέρω κλαίω καταρρέω
μες στην μοναξιά

Αδεια μου καρδιά
ψέμματα σου λέω
έφυγε για πάντα έχασα τα πάντα
δεν υπάρχω πια

Δεν είμαι μόνος
έχω αναμνήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου