Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Με κλειστά μάτια ο Πάπε Σο «ψηφίζει» τριφύλλι

Κάτι παραπάνω από επιθυμία είναι αυτή του Πάπε Σο προκειμένου να φορέσει την φανέλα του Παναθηναϊκού. Ο 27χρονος Σενεγαλέζος μίλησε στην Sportday και τόνισε πως η επιλογή του να συνεχίσει την καριέρα του στο «τριφύλλι» είναι υπέροχη ενώ αποκάλυψε και το ενδιαφέρον της Εβιάν να τον εντάξει στο δυναμικό της αλλά εκείνος προτιμά τους «πράσινους» με κλειστά τα μάτια.

Ο δυναμικός, αμυντικός χαφ θεωρεί πως η μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό είναι το άλμα που έψαχνε στην καριέρα του και επιθυμεί να κλείσει το θέμα το συντομότερο δυνατό, γράφει ο sportfm. Μάλιστα, ο Ζεσουάλδο Φερέιρα έχει πει στην διοίκηση των «πρασίνων» όταν έδινε την λίστα με τους παίκτες που ήθελε πως, «τον Σιμάο θα τον ξεχάσετε. Ο Πάπε Σο είναι καλύτερος. Θα πάθετε πλάκα». Απομένει να δούμε πότε θα ανακοινωθεί η μεταγραφή του Σο στον Παναθηναϊκό.
Διαβάστε όσα είπε στη Sportday ο Πάπε Σο:
«Ακόμα δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά για την εξέλιξη των πραγμάτων. Ακόμα δεν είμαι παίκτης του Παναθηναϊκού, καλύτερα να μιλήσει ο ατζέντης μου για αυτά τα πράγματα. Είμαι στην Κοΐμπρα και περιμένω τις εξελίξεις. Θέλω πολύ να παίξω στον Παναθηναϊκό. Είναι όνειρό μου να αγωνιστώ σε μία τέτοια ομάδα. Είναι μία υπέροχη επιλογή για μένα. Έχω μαζέψει πολλές πληροφορίες για τον σύλλογο, ξέρω ότι έχει ένα εξαιρετικό προπονητή όπως είναι ο κ. Φερέιρα και πολύ καλές συνθήκες για ένα ποδοσφαιριστή.
Για μένα ο Παναθηναϊκός είναι μία ομάδα επιπέδου Τσάμπιονς Λιγκ και γι' αυτό το να φορέσω τη φανέλα του αποτελεί όνειρο. Υπάρχουν αρκετές επαφές με ευρωπαϊκές ομάδες. Κυρίως από τη Γαλλία. Αυτή τη στιγμή έχει δείξει σοβαρό ενδιαφέρον η Εβιάν, όμως προτίμησή μου είναι ο Παναθηναϊκός. Είναι μεγάλη ομάδα με πολύ ισχυρό όνομα στην Ευρώπη, είναι πρόκληση για μένα να παίξω σε αυτόν τον σύλλογο. Ελπίζω ότι θα υπάρχουν καλά νέα τις επόμενες ημέρες, προς το παρόν δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά για κάτι. Από την πλευρά μου επαναλαμβάνω όμως ότι επιθυμία μου είναι να παίξω στον Παναθηναϊκό».

http://www.24h.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου