Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Αντώνης Βαρδής - Επίλογος


Μουσική: Αντώνης Βαρδής 
Στίχοι: Γιούλα Γεωργίου


Φτάσαμε λοιπόν και στον επίλογο
πέσαμε σαν άστρα στο κενό
όμως το μυαλό πάντα επίμονο
θα ρωτάει αν φταίξαμε κι οι δυο.

Έτσι ξαφνικά εμείς τελειώσαμε
το φοβόμουν ότι θα συμβεί
άδικα δεν πήγε ότι νιώσαμε
είναι κάτι σαν γλυκιά πληγή.

Όλα τα τραγούδια που σου έγραψα
είναι τα σημάδια που δεν σκέπασα
άμα θέλεις τα κρατάς άμα θέλεις τα πετάς
όπως αγαπάς.

Πες μου με ποιο δικαίωμα
λες ότι φταίω εγώ
μια φορά μ' αγάπησες
χίλιες φορές εγώ.

Έλεγες στο γράμμα που μου έγραψες
ότι πια δε θα ενδιαφερθείς
και ένα δάκρυ στο αντίο έσταξες,
πάλι ψέμα πήγες να μου πεις

Όλα τα τραγούδια που σου έγραψα
είναι τα σημάδια που δεν σκέπασα
άμα θέλεις τα κρατάς άμα θέλεις τα πετάς
όπως αγαπάς.

Πες μου με ποιο δικαίωμα
λες ότι φταίω εγώ;
μια φορά μ' αγάπησες
χίλιες φορές εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου