Για το συγκεκριμένο Καρναβάλι αναφερθήκαμε ήδη σε άρθρο μας για την ιστορική προέλευσή του:
Ουσιαστικά, πρόκειται για αναβίωση της ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΕΟΡΤΗΣ του Purim, στο οποίο οι αφελείς νεοέλληνες συμμετέχουν, επηρεασμένοι από την προπαγάνδα ετών για "αναγκαίο ξεφάντωμα" και άλλες παρόμοιες αηδίες, εν μέσω μάλιστα τεράστιας οικονομικής και κοινωνικής κρίσης!
Ουσιαστικά, πρόκειται για αναβίωση της ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΕΟΡΤΗΣ του Purim, στο οποίο οι αφελείς νεοέλληνες συμμετέχουν, επηρεασμένοι από την προπαγάνδα ετών για "αναγκαίο ξεφάντωμα" και άλλες παρόμοιες αηδίες, εν μέσω μάλιστα τεράστιας οικονομικής και κοινωνικής κρίσης!
Πώς όμως ξεκίνησε το Καρναβάλι της Πάτρας; Διαβάζουμε στην "Αφύπνιση Ελλήνων":
Η παρουσία της Μασονίας στην Αχαϊκή πρωτεύουσα συμπίπτει με την έναρξη του Καρναβαλιού.
Η παρουσία της Μασονίας στην Αχαϊκή πρωτεύουσα συμπίπτει με την έναρξη του Καρναβαλιού.
Πότε άρχισε το Πατρινό Kαρναβάλι.
Το Καρναβάλι της Πάτρας έχει ιστορία από τα τέλη του ΙΘ’ αιώνα. Η χρονική περίοδος μέσα στην οποία το Πατρινό Καρναβάλι γεννήθηκε, εξελίχθηκε και απέκτησε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, περιλαμβάνει το τελευταίο τέταρτο του 19ου αιώνα και το πρώτο του 20ου. Στα χρόνια αυτά αναπτύσσονται οι οργανωμένες καρναβαλικές εκδηλώσεις, επεκτείνεται η μαζική συμμετοχή σ’ αυτές και ενθαρρύνεται η λαϊκή πρωτοβουλία. Ουσιαστικά το Καρναβάλι της Πάτρας άρχισε να διαμορφώνεται και να εξελίσσεται το 1860, δεχόμενο διάφορες επιδράσεις. Το έτος 1870 σημειώθηκαν δυστυχήματα από αδέσποτες σφαίρες, ενώ είναι και η τελευταία χρονιά που διαπράχθηκαν φόνοι κατά τη διάρκεια της Αποκριάς. Στα χρόνια γύρω στο 1870 παρουσιάζονται πιο οργανωμένες μασκαράτες και εμφανίζονται τα πρώτα καρναβαλικά άρματα.Στη δεκαετία του 1880 διαδόθηκαν ξένα καρναβαλικά έθιμα, ενώ δημιουργήθηκαν και μερικά έθιμα που διατηρήθηκαν για καιρό.
Το Καρναβάλι της Πάτρας έχει ιστορία από τα τέλη του ΙΘ’ αιώνα. Η χρονική περίοδος μέσα στην οποία το Πατρινό Καρναβάλι γεννήθηκε, εξελίχθηκε και απέκτησε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, περιλαμβάνει το τελευταίο τέταρτο του 19ου αιώνα και το πρώτο του 20ου. Στα χρόνια αυτά αναπτύσσονται οι οργανωμένες καρναβαλικές εκδηλώσεις, επεκτείνεται η μαζική συμμετοχή σ’ αυτές και ενθαρρύνεται η λαϊκή πρωτοβουλία. Ουσιαστικά το Καρναβάλι της Πάτρας άρχισε να διαμορφώνεται και να εξελίσσεται το 1860, δεχόμενο διάφορες επιδράσεις. Το έτος 1870 σημειώθηκαν δυστυχήματα από αδέσποτες σφαίρες, ενώ είναι και η τελευταία χρονιά που διαπράχθηκαν φόνοι κατά τη διάρκεια της Αποκριάς. Στα χρόνια γύρω στο 1870 παρουσιάζονται πιο οργανωμένες μασκαράτες και εμφανίζονται τα πρώτα καρναβαλικά άρματα.Στη δεκαετία του 1880 διαδόθηκαν ξένα καρναβαλικά έθιμα, ενώ δημιουργήθηκαν και μερικά έθιμα που διατηρήθηκαν για καιρό.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ
Η παρουσία των Μασόνων στην Πάτρα ξεκινάει στις αρχές του 19ου αιώνα και εντείνεται µε την ίδρυση της τρίτης κατά σειρά τεκτονικής στοάς στην πόλη, το 1895.
Η πρώτη πάντως ελληνόφωνη Στοά που δηµιουργήθηκε στην Πάτρα ήταν ο «Αρχιµήδης», η τέταρτη κατά σειρά Στοά της Ελλάδας µε έτος ίδρυσης το 1863, η οποία έµεινε σύντοµα ανενεργή. Το 1867 η Στοά δέχθηκε διωγµούς από την τοπική κοινωνία. Υπαίτιος, σύµφωνα µε τον ιστορικό Τριανταφύλλου ήταν ο ιεροκήρυκας Μακράκης που φανάτιζε τους πολίτες. Ο Οδυσσέας Κρητικός µαστιγώθηκε θεωρούµενος ως Μασόνος, ενώ το σπίτι του Ζακυνθινού Καλλιβωκά λεηλατήθηκε για τους ίδιους λόγους και ο ίδιος αναγκάστηκε να µετακοµίσει στην Ιταλία. Για τους ίδιους λόγους εγκατέλειψε την Πάτρα και ο φερόµενος ως ρήτορας της Στοάς Εισαγγελέας Σπ. Γερακάρης.
Το 1898, µετά από αντίδραση του Μητροπολίτη Πατρών Ιερόθεου, έφτασε µέχρι τη Βουλή το θέµα της ανάµιξης Μασόνων στη Σχολή Απόρων Πάτρας. Ο Ιερόθεος ζητούσε την παραίτηση του Προέδρου του Δ.Σ. της Σχολής Κ. Σαρρή, ως τέκτονα, αλλά το Δ.Σ. αρνήθηκε και ο Μητροπολίτης παραιτήθηκε. Το Δ.Σ., αποτελούσαν οι Θάνος Κανακάρης Ρούφος, ο Μητροπολίτης, ο Κ. Λουκάς, ο Κ. Κανελλοπουλος, ο Δ. Παπανικολάου, ο Ν. Πετραλιάς, ο Δ. Γούναρης και ο Ι.Θαλλής.
Μετά τον «Αρχιµήδη» ακολούθησε ο «Αχαϊκός Αστήρ», µε έτος ίδρυσης το 1889, ο οποίος όµως διαλύθηκε το 1893. Στη συνέχεια ακολούθησαν ο «Παλαιών Πατρών Γερµανός» (Νοέµβριος 1895) και ο «Φάρος» που ιδρύθηκε σχετικά πρόσφατα. Τα τελευταία χρόνια ιδρύθηκε και Στοά Εθνικών, των αποσχισθέντων δηλαδή από την Μεγάλη Στοά της Ελλάδας. Από τα µέλη της στοάς «Παλαιών Πατρών Γερµανός» προέρχεται επίσης η στοά "Κοινόν Αιτωλών" που ιδρύθηκε το 1988. Το 1941 η στοά στεγαζόταν επί της οδού Ζαΐµη ενώ µερικά χρόνια πριν, είχαν ιδρύσει τον "σύνδεσµο κοινωνικής πρόνοιας και αντιλήψεως".
Αξίζει να σηµειωθεί ότι από την Πάτρα ξεκίνησε η κίνηση των Εθνικών, η δηµιουργία δηλαδή της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας.
ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΤΡΙΝΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ
Σύµφωνα µε το βιβλίο του δηµοσιογράφου Κώστα Τσαρούχα «Η Μασονία στην Ελλάδα», µέλη της Μασονικής Στοάς «Παλαιών Πατρών Γερµανός» είναι ή έχουν υπάρξει οι:
Βασίλειος Πιλάλης (δικηγόρος), Μπάρλος Κωνσταντίνος (γιατρός), Κωνσταντόπουλος Δ. (γιατρός), Δηµ. Πούντζας (οφθαλµίατρος), Δηµ. Λάγαρης, Αθανάσιος Κοντοσάκης, Πετρόπουλος Κων., Διον. Ψιχαλινός, Αλεξ. Σταµατόπουλος, Θεµ. Σπυρόπουλος, Αθαν. Μπισιώτης, Τηλ. Ορφανουδάκης, Παν, Φαρµάκης, Ευαγγ. Παλάσκας, Γεωργ. Στεµπίλης, Γεωρ. Κατσάµπας, Νικ. Γιαννιακόπουλος, Τασ. Αναστασόπουλος, Μπισιώτης Αθαν., Μαν. Ραφαηλίδης, Τηλ. Ορφανουδάκης, Χρήστος Βασιλείου, Ιωαν. Ρούβαλης, Γ. Κατσάµπας, Π. Λέµης, Νικ. Βιττώριος.
Σύµφωνα µε το βιβλίο του γνωστού δηµοσιογράφου αξιωµατούχοι στην Εθνική Μεγάλη Στοά της Ελλάδος είναι ο Στέφανος Παϊπέτης (Μέγας Διδάσκαλος), ενώ πρώην σεβάσµιοι έχει υπάρξει και ο Ευτύχιος Σπετσέρης.
ΚΙ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
Στο διαδίκτυο παρουσιάζονται ολόκληρες λίστες µε πολύ γνωστά ονόµατα της πατρινής κοινωνίας, που φέρονται να έχουν ασπαστεί την Μασονία.
Ως Μεγάλοι Σεβάσµιοι της Στοάς "Παλαιών Πατρών Γερµανός", παρελθόντων ετών αναφέρονται οι: Κ. Κανελλόπουλος, Νικόλαος Πετιµεζάς, Κ. Λουκάς, Αναστάσιος Κεφάλας, Χάρολδ Χαϋλανδ, Γεώργιος Τριάντης, Στήβενς Εδουάρδος και πολλά άλλα γνωστά ονόµατα της τότε κοινωνίας που αποδεικνύουν τη δύναµη των µασονικών Στοών επί των ηµερών τους.
Η παρουσία των Μασόνων στην Πάτρα ξεκινάει στις αρχές του 19ου αιώνα και εντείνεται µε την ίδρυση της τρίτης κατά σειρά τεκτονικής στοάς στην πόλη, το 1895.
Η πρώτη πάντως ελληνόφωνη Στοά που δηµιουργήθηκε στην Πάτρα ήταν ο «Αρχιµήδης», η τέταρτη κατά σειρά Στοά της Ελλάδας µε έτος ίδρυσης το 1863, η οποία έµεινε σύντοµα ανενεργή. Το 1867 η Στοά δέχθηκε διωγµούς από την τοπική κοινωνία. Υπαίτιος, σύµφωνα µε τον ιστορικό Τριανταφύλλου ήταν ο ιεροκήρυκας Μακράκης που φανάτιζε τους πολίτες. Ο Οδυσσέας Κρητικός µαστιγώθηκε θεωρούµενος ως Μασόνος, ενώ το σπίτι του Ζακυνθινού Καλλιβωκά λεηλατήθηκε για τους ίδιους λόγους και ο ίδιος αναγκάστηκε να µετακοµίσει στην Ιταλία. Για τους ίδιους λόγους εγκατέλειψε την Πάτρα και ο φερόµενος ως ρήτορας της Στοάς Εισαγγελέας Σπ. Γερακάρης.
Το 1898, µετά από αντίδραση του Μητροπολίτη Πατρών Ιερόθεου, έφτασε µέχρι τη Βουλή το θέµα της ανάµιξης Μασόνων στη Σχολή Απόρων Πάτρας. Ο Ιερόθεος ζητούσε την παραίτηση του Προέδρου του Δ.Σ. της Σχολής Κ. Σαρρή, ως τέκτονα, αλλά το Δ.Σ. αρνήθηκε και ο Μητροπολίτης παραιτήθηκε. Το Δ.Σ., αποτελούσαν οι Θάνος Κανακάρης Ρούφος, ο Μητροπολίτης, ο Κ. Λουκάς, ο Κ. Κανελλοπουλος, ο Δ. Παπανικολάου, ο Ν. Πετραλιάς, ο Δ. Γούναρης και ο Ι.Θαλλής.
Μετά τον «Αρχιµήδη» ακολούθησε ο «Αχαϊκός Αστήρ», µε έτος ίδρυσης το 1889, ο οποίος όµως διαλύθηκε το 1893. Στη συνέχεια ακολούθησαν ο «Παλαιών Πατρών Γερµανός» (Νοέµβριος 1895) και ο «Φάρος» που ιδρύθηκε σχετικά πρόσφατα. Τα τελευταία χρόνια ιδρύθηκε και Στοά Εθνικών, των αποσχισθέντων δηλαδή από την Μεγάλη Στοά της Ελλάδας. Από τα µέλη της στοάς «Παλαιών Πατρών Γερµανός» προέρχεται επίσης η στοά "Κοινόν Αιτωλών" που ιδρύθηκε το 1988. Το 1941 η στοά στεγαζόταν επί της οδού Ζαΐµη ενώ µερικά χρόνια πριν, είχαν ιδρύσει τον "σύνδεσµο κοινωνικής πρόνοιας και αντιλήψεως".
Αξίζει να σηµειωθεί ότι από την Πάτρα ξεκίνησε η κίνηση των Εθνικών, η δηµιουργία δηλαδή της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας.
ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΤΡΙΝΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ
Σύµφωνα µε το βιβλίο του δηµοσιογράφου Κώστα Τσαρούχα «Η Μασονία στην Ελλάδα», µέλη της Μασονικής Στοάς «Παλαιών Πατρών Γερµανός» είναι ή έχουν υπάρξει οι:
Βασίλειος Πιλάλης (δικηγόρος), Μπάρλος Κωνσταντίνος (γιατρός), Κωνσταντόπουλος Δ. (γιατρός), Δηµ. Πούντζας (οφθαλµίατρος), Δηµ. Λάγαρης, Αθανάσιος Κοντοσάκης, Πετρόπουλος Κων., Διον. Ψιχαλινός, Αλεξ. Σταµατόπουλος, Θεµ. Σπυρόπουλος, Αθαν. Μπισιώτης, Τηλ. Ορφανουδάκης, Παν, Φαρµάκης, Ευαγγ. Παλάσκας, Γεωργ. Στεµπίλης, Γεωρ. Κατσάµπας, Νικ. Γιαννιακόπουλος, Τασ. Αναστασόπουλος, Μπισιώτης Αθαν., Μαν. Ραφαηλίδης, Τηλ. Ορφανουδάκης, Χρήστος Βασιλείου, Ιωαν. Ρούβαλης, Γ. Κατσάµπας, Π. Λέµης, Νικ. Βιττώριος.
Σύµφωνα µε το βιβλίο του γνωστού δηµοσιογράφου αξιωµατούχοι στην Εθνική Μεγάλη Στοά της Ελλάδος είναι ο Στέφανος Παϊπέτης (Μέγας Διδάσκαλος), ενώ πρώην σεβάσµιοι έχει υπάρξει και ο Ευτύχιος Σπετσέρης.
ΚΙ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
Στο διαδίκτυο παρουσιάζονται ολόκληρες λίστες µε πολύ γνωστά ονόµατα της πατρινής κοινωνίας, που φέρονται να έχουν ασπαστεί την Μασονία.
Ως Μεγάλοι Σεβάσµιοι της Στοάς "Παλαιών Πατρών Γερµανός", παρελθόντων ετών αναφέρονται οι: Κ. Κανελλόπουλος, Νικόλαος Πετιµεζάς, Κ. Λουκάς, Αναστάσιος Κεφάλας, Χάρολδ Χαϋλανδ, Γεώργιος Τριάντης, Στήβενς Εδουάρδος και πολλά άλλα γνωστά ονόµατα της τότε κοινωνίας που αποδεικνύουν τη δύναµη των µασονικών Στοών επί των ηµερών τους.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ: Οι Πατρινοί πανίσχυροι μεγαλομασώνοι ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ το εβραϊκό έθιμο του Purim, παρουσιάζοντάς το ως "Καρναβάλι"!!! Έκαναν δηλαδή ό,τι έγινε και παγκοσμίως, όπου τα διάφορα "Καρναβάλια" δεν αναβίωσαν φυσικά ως...γιορτές του Διονύσου, αλλά καθαρά ως μίμηση των εβραϊκών γιορτών, που οι διεφθαρμένοι φραγκοπαπικοί είδαν ως μία μεγάλη ευκαιρία για να περάσουν ολόκληρες μέρες ακολασίας, κραιπάλης και αμαρτίας!
Εσύ που διαβάζεις αυτές τις γραμμές και θέλεις να λέγεσαι Ορθόδοξος Χριστιανός και Έλληνας πολίτης, θα συνεχίσεις να συμμετέχεις ΣΤΑ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΙΚΑ "ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ";;;
ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ!
ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ;
ΘΑ ΠΕΡΙΕΛΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ
ΣΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ;
Ή ΘΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ;
Δέν διαφωνεῖ κανείς πώς σκοτεινά ( Μασονικά-Σιωνιστικά-Σατανιστικά ) κέντρα, διευθύνουν τίς ζωές μας καί τό κόσμο.
Αὐτό ὅμως τί σημαίνει;
Δέν ἀναιρεῖ τό γεγονός πώς σέ ἀρχαίους χρόνους, λάτρευαν δαιμονικές θεότητες καί μετεῖχαν σέ δαιμονικά δρώμενα τύπου καρναβαλιοῦ, ὄπως καί ἡ ¨Ελλάδα ( βλέπε τραγόμορφους Σάτυρους, τόν τραγόμορφο Πάνα κλπ ).
Ἐπίσης δέν ἀναιρεῖ τό γεγονός ὅτι σύγχρονοι λαοί ( καί ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες "'Ὀρθόδοξοι" ) συμμετέχουμε σέ τέτοια δαιμονικά δρώμενα, τά ὁποῖα μάλιστα τά χαρακτηρίζουμε ὡς παράδοση καί ἔθιμα στίς πόλεις καί ἰδιαίτερα στά χωριά μας. Εἶναι βέβαια, ἀλλά εἰδωλολατρικά...καί ὅπως φαίνεται καί στό παρόν ἄρθρο σας, συμφωνοῦν μέ τούς Μασόνους καί τούς Σατανιστές!
Προτείνω νά διαβάσετε ἐδῶ:
http://hristospanagia3.blogspot.gr/2013/03/blog-post_6190.html
Πρόσφατα ἀπ' ὅ,τι βλέπω λοιπόν, γέμισαν διάφορα ἱστολόγια μέ «φαντασμαγορικές ἀποκαλύψεις», σχετικά μέ τήν προέλευση τοῦ δαιμονικοῦ καρναβαλιοῦ ἀπό τό ἑβραϊκό purim ( καί ὄχι ἀπό τήν ἀρχαία Ἑλλάδα ), ἔθιμο πανομοιότυπο μέ τό δικό μας, τῶν Βραζιλιάνων, τῶν Ἰταλῶν καί πολλῶν ἄλλων λαῶν τοῦ κόσμου, πού «γιορτάζουν» τά ἴδια αἴσχη! Δηλαδή οἱ Σάτυροι καί ὁ Διόνυσος ἦταν Ἑβραῖοι-Σιωνιστές; ( ρητορική ἡ ἐρώτηση…)
Ὡς ἀναγνώστρια, πάνω ἀπ’ ὅλα ὡς Χριστιανή Ὀρθόδοξη, ἀλλά καί ὡς σκεπτόμενη ὅσο πιό ἀντικειμενικά γίνεται, νιώθω τήν ἀνάγκη νά πῶ σέ ὅλα αὐτά τά sItes, δυό λόγια ἔντονου προβληματισμοῦ, γιά τό ἐπίσης δαιμονικό ἑβραϊκό ἔθιμο purim. Τό νιώθω δε ὡς ἐπιτακτική ἀνάγκη, γιατί προβλέπω: πώς θά μετατοπιστεῖ ἡ βαρύτητα ἀπό τήν προσωπική μας ΕΥΘΥΝΗ καί κυρίως: ἀπό τήν ἀπόλυτη ἀνάγκη γιά ΜΕΤΑΝΟΙΑ πού πρέπει νά ἔχουμε ἐν ταῖς ἐσχάταις μέρες πού ζοῦμε παγκόσμια, ἐθνικά ὡς Ἑλλάδα καί εἰδικότερα ἔτσι ὅπως καταντήσαμε οἱ Χριστιανοί Ὀρθόδοξοι ( εἰδικά στήν Πατρίδα μου ), χωρίς Χριστό καί χωρίς Ὁρθή Πίστη!!!
Ἔχω νά πῶ σέ ὅλα αὐτά τά sites, τά ἑξῆς:
Ὁ Διάβολος εἶναι παντοῦ καί πάντα ὁ ἴδιος! Πρᾶγμα πού σημαίνει: ὅτι τό ἐπίσης δαιμονικό ἑβραϊκό ἔθιμο purim, δέν μᾶς ἀπαλλάσσει ἀπό τίς δαιμονικές-ἀκόλαστες καί ὀργιαστικές τελετές πού λάμβαναν χώρα καί στήν ἀρχαία Ἑλλάδα ( ἀκόμη καί μέ ἀνθρωποθυσίες )!
Τέτοιου εἴδους τελετές, ἄν ψάξουμε, θά βροῦμε σέ πάρα πολλούς λαούς, κατ' ἐξοχήν στούς ἀρχαίους χρόνους! Σαφῶς ἀναπτύξαμε σπουδαῖο πολιτισμό πού μεταλαμπαδεύσαμε παγκοσμίως. Ἀλλά εἴχαμε ( καί πολύ περισσότερο ἔχουμε καί τώρα μέ τήν ἀμετανοησία μας ) καί τήν σκοτεινή μας πλευρά, καθώς καί τίς περιόδους παρακμῆς μας.
Τό ἐν λόγῳ ἑβραϊκό ἔθιμο, δέν ἀναιρεῖ τό τί γινόταν καί στήν ἀρχαία Ἑλλάδα, πού μέσα ἀπό διάφορες σωζόμενες πηγές ( γραπτές, πάμπολες ἀναπαραστάσεις κλπ ), ἀποδεικνύονται περίτρανα οἱ ρίζες τοῦ καρναβαλιοῦ ΚΑΙ ἀπό τήν χώρα μας.
Ἄς μιλᾶμε ἐπιστημονικῶς καί ὄχι ἐν ἀπερισκεψίᾳ καί συναισθηματικῶς ἐπιπόλαια. Καλό εἶναι νά μήν φταῖμε, ἀλλά φταῖμε καί ἐμεῖς.
Ἁπλῶς, τό purim ἀποδεικνύει ὅτι ὁ Διάβολος εῖναι παντοῦ καί πάντα ὁ ἴδιος καί φυσικό εἶναι νά παραπλανᾶ πολύ περισσότερο τούς ἀντίχριστους Ἑβραίους ἤ ὅποιους ἄλλους ἀβάπτιστους, αἱρετικούς, πλανεμένους κλπ . Ἀναρωτιέμαι ὅμως:
Ἐμᾶς πού εἴμαστε βαπτισμένοι κι ἔχουμε τό Ἅγιο Πνεῦμα μέσα μας, γιατί μᾶς παραπλανᾶ; Τό ἀναρωτιέται αὐτό ὁ καθένας ἀπό ἐμᾶς πού εἴμαστε Χριστιανοί ἤ θά συνεχίζουμε νά μετατοπίζουμε τή βαριά βαλίτσα τῆς εὐθύνης μας στά χέρια ἄλλων; Ἄν θέλουμε νά εἴμαστε ὑπερήφανοι γιά τό παρελθόν μας, θά πρέπει νά εἴμαστε συνετοί στό παρόν μας! Γιατί ἄν ρημάξουμε ἀσύνετα τό παρόν μας, θά βουλιάξει μαζί μέ αὐτό καί τό ἔνδοξο ( στόν ἀντικειμενικό βαθμό πού ὑπῆρξε ) παρελθόν μας!
ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΠΟΤΕ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΤΟΠΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ! ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ ( ἱστορικά ἀποδεδειγμένο ) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΝΥΝ!
Ἀδελφικά καί κάνοντας ἔκκληση γιά ἀληθινή μετάνοια.